به ایران ساپلیمنت خوش اومدین

پروتئین وی اورجینال

خانه » بلاگ ایران ساپ » پروتئین وی اورجینال
پروتئین وی اورجینال

پروتئین وی اورجینال

استفاده از مکمل‌های مختلف امروزه بین افراد با سن و سال متفاوت به شدت محبوب شده است. یکی از بهترین مکمل‌هایی که برای بدن لازم است، پروتئین وی اورجینال است. این مکمل حاوی ترکیبات مفید و ضروری برای سلامتی بدن است و به همین دلیل بسیاری از ورزشکاران از آن استفاده می‌کنند. اگر هدف شما رسیدن به اندام ایده‌آل است، پروتئین وی اورجینال را پیشنهاد می‌کنیم.

خرید مکمل پروتئین وی اورجینال از فروشگاه‌ معتبر ایران ساپلیمنت، مزایای زیادی دارد. اما باید به یاد داشته باشید در صورت استفاده از پروتئین تقلبی، ممکن است با عوارض جانبی ناخوشایندی مانند تهوع، سردرد و درد معده روبه‌رو شوید. همچنین باید همیشه مقدار مناسب را زیر نظر متخصصص مصرف کنید و اگر از حد معمول بیشتر مکمل مصرف کنید، احتمالاً عوارض جانبی را تجربه خواهید کرد!

اگر می‌خواهید اندام خوبی داشته باشید، به شدت توصیه می‌شود که به مصرف مکمل پروتئین وی فکر کنید. اما حواستان باشد که حتما از اصالت این مکمل مطمئن شوید تا از عوارض ناخوشایند آن جلوگیری کنید.

 

پروتئین وی، مکمل موثر برای افزایش عضلات و بهبود تناسب اندام

 

 

پروتئین وی، مکمل موثر برای افزایش عضلات و بهبود تناسب اندام

یکی از پراستفاده‌ترین مکمل‌های بدنسازی میان ورزشکاران، پروتئین وی است و دارای خواص مختلف که در برنامه‌های بدنسازی استفاده می‌شود. این مکمل حاوی ترکیبات مفید و ضروری برای حفظ سلامت بدن و افزایش عضلات است. از فواید مصرف پروتئین وی می‌توان به افزایش حجم عضلات، بهبود تناسب اندام، کاهش چربی دور شکم و افزایش سوخت و ساز اشاره کرد.

این مکمل که به اصطلاح پروتئین شیر است، حاوی اسیدهای آمینه زنجیره‌ای فراوان است و به سرعت توسط بدن جذب می‌شود. پروتئین شیر از دو بخش وی و کازئین تشکیل شده و مکمل پروتئین وی از بخش وی به دست می‌آید و به صورت پودر در مکمل‌های ورزشی عرضه می‌شود. بنابراین مهم است که محصول را با دقت انتخاب کرده و مقدار مصرف را به‌طور صحیح تنظیم کنید تا از نتایج بهتری برخوردار شوید.

مزایای اصلی مصرف مکمل پروتئین وی شامل:

  • بهبود علائم آسم
  • کاهش اشتهای کاذب
  • افزایش قدرت عضلانی
  • کاهش علائم افسردگی
  • درمان بیماری دیابت نوع ۲
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش کلسترول بد خون LDL
  • بالانس کردن نیتروژن و افزایش حجم عضلانی

خطرات مکمل‌های پروتئین وی تقلبی برای سلامتی ویژه بدنسازان

مکمل‌های پروتئین وی تقلبی، یک تهدید جدی برای سلامت بدنسازان هستند. این محصولات نه تنها کیفیت مناسبی ندارند، بلکه ممکن است حاوی فلزات سنگین نیز باشند که خطر جدی برای سلامتی ایجاد می‌کنند. مصرف فلزات سنگین می‌تواند منجر به اثرات جانبی جدی و حتی بیماری‌های مزمن شود و این موضوع می‌تواند منجر به مشکلاتی از جمله بیماری‌های عضلانی، فیزیکی و عصبی شود. بنابراین، شناسایی مکمل‌های پروتئین وی اصلی و تقلبی بسیار مهم است.

راهکار تشخیص پروتئین وی اورجینال از فیک

شناسایی پروتئین وی اورجینال کار دشواری است؛ زیرا این محصولات از لحاظ بسته‌بندی، کاملا مشابه یکدیگر هستند و این موضوع کار را سخت‌تر می‌کند. در واقع اصلی‌ترین راه تشخیص مکمل اورجینال پروتئین وی از نسخه فیک محصول؛ آزمایش پودر پروتئین در آزمایشگاه قابل تشخیص می‌باشد.

اما با نکات زیر هم می‌توانید تا حدودی این دو محصول را از یکدیگر تشخیص دهید. با این اطلاعات خطرات پروتئین وی تقلبی را شناسایی خواهید کرد. اگر قیمت پروتئین وی در یک فروشگاه خیلی پایین‌تر از قیمت بازار است، به واقعیت آن شک کنید.

بسته بندی

اولین نکته ای که همیشه باید به دنبال آن باشید بسته بندی مکمل پروتئین وی است. بسته‌بندی مکمل‌های بدنسازی اصلی و تقلبی به نظر یکسان می‌آیند. فروشندگان قلابی معمولاً تمایل کمتری به بسته بندی پروتئین وی دارند و عمدتاً روی کسب سود تمرکز می کنند. اگر با دقت بیشتری توجه کنید، حتما در نمونه‌های تقلبی اشتباهات املایی، فونت‌های غیر قابل خواندن، اطلاعات تغذیه‌ای نادرست و حتی لوگوهای کیفیت پایین را مشاهده خواهید کرد.
یک برند با کیفیت به طور کلی بر بسته بندی با کیفیت بالا تمرکز می‌کند. هرچه بسته‌ بندی باکیفیت تر باشد، بیشتر می‌توانید از معتبر بودن پروتئین وی اطمینان حاصل کنید.

 

 

بررسی درپوش مکمل پروتئین وی

تفاوتی که به عنوان پلمپ محافظتی پروتئین وی شناخته می‌شود، روش دیگری است که می‌توانید اصالت پروتئین وی را تعیین کنید. دو پلمپ در هر بسته حاوی پروتئین وی وجود دارد، یکی در بالای بسته و دیگری زیر درب آن. وقتی درب محصول را باز کنید، ابتدا به پلمپ آن توجه کنید. در محصولات اصلی، پلمپ باید سالم باشد و هیچ روزنه‌ای به داخل نداشته باشد. سپس به پد مخصوص داخل مکمل نگاه کنید.

در مکمل‌های اصلی، این پد حالت پنبه‌ای دارد، اما در تقلبی‌ها ممکن است از مقوا استفاده شود. پس از باز کردن پلمپ، یک پوشش آلومینیومی روی محصول خواهید دید. نام شرکت و برند مربوط به محصول باید روی پوشش آلومینیومی نوشته شده باشد، مگر اینکه محصول تقلبی باشد. در محصولات اصلی، این پوشش بسیار تمیز و شیک بسته بندی شده است، اما در تقلبی‌ها اینطور نیست.

توجه به نحوه بسته‌بندی و درپوش

در نگاه اول، بسته‌بندی مکمل‌های بدن‌سازی اصلی و تقلبی به نظر یکسان می‌رسد. اما با توجه به جزئیات بیشتر، می‌توانید اختلاف آنها را متوجه شوید. در محصولات تقلبی، غلط‌های املایی، استفاده از فونت‌های نامناسب، اطلاعات تغذیه‌ای نادرست و حتی لوگوهای کیفیت پایین دیده می‌شود.

شناخت پروتئین وی اصلی از تقلبی با طعم، رنگ و بو

اگر پروتئین وی را که خریده‌اید، قبلا هم مصرف کرده باشید، قطعا با طعم، رنگ و بوی آن آشنایی دارید. بنابراین اگر هر نوع تغییری در این ۳ مورد احساس کردید، در مورد اصل بودن مکمل شک نموده و برای اطمینان بیشتر دیگر موارد را بررسی کنید. بنابراین ترکیبات مصنوعی موجود در پروتئین وی تقلبی، طعم آن را تغییر می‌دهد و از آن به عنوان یک جایگزین ارزانتر برای پروتئین وی اصلی استفاده می‌شود. به این نکته نیز توجه کنید که مکمل‌های اصل به راحتی در آب و شیر حل می‌شوند اما مکمل‌های تقلبی این‌طور نیستند.

بررسی اطلاعات برچسب روی مکمل پروتئین وی

برای اطمینان از اصالت مکمل‌ها، کد ۱۶ رقمی که روی برچسب مکمل‌ بدنسازی خورده است، را به شماره ۲۰۰۰۸۸۲۲ ارسال کنید تا اطلاعات جامعی درباره محصول دریافت کنید و اصالت آن را بررسی کنید.

ساخته شده در ایالات متحده آمریکا

فروشندگان پروتئین وی تقلبی، عبارت “تولید شده در ایالات متحده آمریکا” را بر روی بسته‌بندی محصولات خود نشان می‌دهند تا به نظر برسد که این محصولات از منشاء معتبری برخوردارند. ما ایرانی ها، دارای یک نگرش ویژه هستیم که هر محصولی که در ایالات متحده تولید شود، به‌عنوان محصول اصلی تأیید شده توسط ما محسوب می‌شود. این فروشندگان تقلبی پروتئین وی، با استفاده از این نگرش ما، بازی می‌کنند.  اکثراً، حدود 99 درصد مکمل‌ها به دلیل واحد تولید بزرگ مکمل‌ها در ایالات متحده تولید می‌شوند. برندهای اصلی پروتئین وی، اغلب متن “تولید شده در ایالات متحده آمریکا” را بر روی مکمل درج می‌کنند. اما به طور خاص آن را برجسته نمی‌کنند.

کد QR رسمی برند

اکنون تمام برندهای پروتئین وی اورجینال، یک کد QR منحصر به فرد را روی بسته بندی خود نشان می‌دهند. زمانی که این کد با گوشی شما اسکن می‌شود، باید به وب‌سایت رسمی آن برند هدایت شود و اطلاعات بیشتری در مورد محصول ارائه دهد. این روش بهترین راه برای تشخیص اصالت پروتئین وی است. پروتئین‌های وی تقلبی این کد QR را بر روی بسته بندی خود قرار نمی‌دهند یا در صورت قرار دادن، به وب‌سایت رسمی برند تقلبی هدایت نمی‌شوند.

تاریخ انقضاء

حتما باید تاریخ تولید و انقضا را بررسی کنید تا از خرید محصولات بدنسازی تقلبی جلوگیری کنید. این دو نکته بسیار مهم است و باید به آن توجه داشته باشید.

 

شناسایی مکمل‌های اصلی از تقلبی از طریق هزینه‌ی محصول

همان طور که در مطالب بالا بیان شد؛ یکی از ویژگی‌های مهمی که بین مکمل‌های اصلی و تقلبی تفاوت قائل می‌شود، هزینه‌ی محصول است. اگر هزینه‌ی یک پودر پروتئینی خارجی خیلی ارزان باشد، احتمالاً این مکمل یک نسخه‌ی تقلبی است. مکمل‌های تقلبی معمولا با هزینه کمتری به فروش می‌رسند و بنابراین خریداران به راحتی ممکن است در این دام بیفتند.

یکی از روش‌های دیگر برای تشخیص پروتئین وی اصل از تقلبی، توجه به هزینه محصول است. معمولا مکمل‌های بدنسازی هزینه‌ی مشخصی دارند. بنابراین اگر محصولی با هزینه‌ای پایین‌تر از معمول انتخاب کردید، حتما باید از اصالت آن اطمینان حاصل کنید؛ زیرا این نوع محصولات ممکن است با ترکیبات و افزودنی‌های شیمیایی تهیه شده باشند که ممکن است عوارض جدی برای سلامتی داشته باشند.

چه موادی در ترکیبات محصولات تقلبی پروتئین وی وجود دارد؟

برای کاهش هزینه‌ها، ترکیبات تقلبی به مکمل‌های پروتئین وی اضافه می‌شود. این اقدام ممکن است منجر به عوارض جانبی جدی شود. بنابراین، مصرف مکمل‌های تقلبی برای سلامتی مفید نیست. باید عوارض پروتئین وی را جدی گرفت.

معمولاً، قند و شکر به محصولات مانند پروتئین وی برای بهبود طعم اضافه می‌شوند. این اقدام ممکن است منجر به عوارض جانبی شود. همچنین، رنگ‌های مصنوعی مضر نیز به محصولات تقلبی اضافه می‌شوند که خطرات و عوارض جانبی را به همراه دارد. بنابراین، باید به اصالت محصول پروتئین وی توجه کرد و از محصولات تقلبی خودداری کرد تا به عوارض پروتئین وی جلوگیری شود.

عوارض استفاده از پروتئین وی تقلبی

همه ما به یک سوال فکر می‌کنیم که آیا مصرف پروتئین وی می‌تواند عوارضی داشته باشد یا خیر؟ اما باید به خاطر داشت که اگر این محصول به میزان مناسب و در کنار ورزش مصرف شود، به سلامتی بدن کمک می‌کند و هیچ عوارضی نخواهد داشت. البته به شرط اینکه نمونه اصلی و اورجینال این محصول مصرف شود.

مصرف پروتئین وی تقلبی می‌تواند عوارض مختلفی داشته باشد، از جمله بیماری‌های گوارشی مانند درد معده، نفخ و اختلالات روده. همچنین ممکن است به کبد و کلیه آسیب برساند و حتی باعث بروز بیماری‌های قلبی و عروقی شود. از طرفی ممکن است موجب واکنش‌های آلرژیک شدید شود و باعث گرفتگی عضلات در ورزشکاران شود.

بنابراین برای جلوگیری از این عوارض، بهتر است همواره محصولات اورجینال و اصلی را انتخاب کرده و مصرف آن‌ها را با توجه به نیاز بدن و به همراه ورزش منظم انجام دهیم.

اهمیت پروتئین وی برای ورزشکاران

ورزشکاران گروهی خاص هستند که از این مکمل به نسبت بیشتری استفاده می‌کنند. مصرف مکمل پروتئین وی با مزایای متعددی همراه است. از این مزایا می‌توان به افزایش سرعت متابولیسم، کنترل اشتها، کمک به رشد عضلات، فراهم کردن آمینواسید‌های ضروری بدن و… اشاره کرد. بنابراین، به عنوان یک ورزشکار، توصیه می‌شود که مصرف مکمل پروتئین وی را تحت نظر پزشک و متخصص انجام دهید. اما مصرف مکمل تقلبی، علاوه بر مزایا، با عوارض جانبی همراه است.

مکمل‌های تقلبی با قیمت پایین‌تر معمولاً عرضه می‌شوند. به همین دلیل، برخی از افراد به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌ها به خرید مکمل تقلبی می‌پردازند. اما آیا می‌دانید که با استفاده از مکمل‌های تقلبی، سلامتی‌تان در خطر است؟ مصرف مکمل‌های تقلبی مانند مکمل پروتئین وی، ممکن است عوارض جدی برای مصرف‌کننده‌ها داشته باشد.

ایران ساپلیمنت فروشگاه آنلاین مکمل های اورجینال

آیا می‌خواهید از بهترین پروتئین وی یا آب پنیری برای ساختن عضلات قوی و سالم خود استفاده کنید؟ حتماً مطمئن شوید که محصولی اصلی و اورجینال را انتخاب کنید. با خرید از ایران ساپلیمنت به راحتی و با اطمینان مکمل های پروتئین وی اورجینال را خریداری کنید و به بهترین نتایج برسید. حتی برای هر محصول، ایران ساپلیمنت ضمانت اصالت را ارائه می‌دهد. از فروشگاه ما دیدن کنید و با اطمینان خرید کنید.

مکمل کراتین چیست؟ ایران ساپلیمنت
نوشته قبلی

کراتین چیست؟

نوشته بعدی

تشخیص مکمل آرژنین اصل از تقلبی

تشخیص مکمل آرژنین اصل از تقلبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به مشاوره دارید؟ تماس بگیرید

همکاران ما در مرکز مشاوره ایران ساپلیمنت  24 ساعته پاسخگوی سوالات شما هستند.

فروشگاه اینترنتی مکمل های بدنسازی ایران ساپلیمنت

ایران ساپلیمنت وارد کننده مکمل های ورزشی و تجهیزات ورزشی از بهترین برند های جهانی 

تمام حقوق این سایت تعلق به شرکت باتاب رسام پارس تغذیه میباشد.طراحی شده توسط  دیجیتارگتینگ.

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید