به ایران ساپلیمنت خوش اومدین

مزایای BCAA ای وی ال

خانه » بلاگ ایران ساپ » مزایای BCAA ای وی ال
bcaa ای وی ال اصل

اگر اهل تناسب اندام و ورزش هستید یا حتی تازه شروع به کار کرده اید، احتمالاً شنیده اید که آمینو اسیدهای شاخه دار یا BCAA برای اهداف تناسب اندام شما مفید هستند.

پس چرا باید BCAA شرکت EVL مصرف کنید؟

BCAA ها به تاخیر انداختن خستگی در طول ورزش طولانی مدت کمک می کنند. آنها همچنین به محافظت از عضلات شما در برابر شکستگی کمک می کنند و در عین حال از عملکرد هوازی و بی هوازی در صورت مصرف مداوم پشتیبانی می کنند. هرچند به همین جا ختم نمی شود. BCAA همچنین به سنتز پروتئین کمک می کند که یک عامل کلیدی در ساخت و حفظ عضله و همچنین کمک به تقویت در ریکاوری و کاهش درد عضلانی است.

bcaa اصل ای وی ال

همه اینها دقیقا به چه معناست؟

جلوگیری از خستگی عضلانی در حین ورزش به شما کمک می کند قدرت فعلی خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنید. BCAA موجود در محصولات ای وی ال، مانند بی سی ای ای 5000 ای وی ال و مکمل بی سی ای ای انرژی evl، به عنوان منبع انرژی اضافی در طول تمرینات شما استفاده می شود. هنگامی که بدن شما از تجزیه چیزهایی مانند کربوهیدرات ها و گلیکوژن برای استفاده به عنوان انرژی برای کمک به شما در طول تمرینات استفاده می کند، BCAA ها وارد عمل می شوند تا شما را ادامه دهند و از بروز خستگی جلوگیری کنند.

جدای از انرژی جایگزین، BCAA  ای وی ال به محافظت از عضلات شما در برابر شکستن کمک می کند. در شرایط کاتابولیک، پروتئین های عضلانی تجزیه می شوند و می توانند باعث تحلیل رفتن عضلات شوند. BCAA ها به عنوان محافظ عضلات شما عمل می کنند و به جای تجزیه پروتئین های ماهیچه ای، بدن شما BCAA ها را تجزیه می کند تا به حفظ توده عضلانی شما کمک کند.

BCAA علاوه بر حفظ ماهیچه های شما، کار باورنکردنی را در ترویج سنتز پروتئین انجام می دهد، که یک عامل بسیار کلیدی در ساخت و حفظ عضلات است. اسیدهای آمینه موجود در محصولات BCAA، RECOVERMODE و BCAA انرژی ای وی ال، به افزایش سنتز پروتئین در بدن برای افزایش ساخت و حفظ مولکول های پروتئین کمک می کند.

برای اکثر افراد، یکی از بهترین مزایایی که ممکن است با مصرف مداوم BCAA متوجه شوید، افزایش زمان ریکاوری و کاهش درد عضلانی است. مصرف BCAA در طول روز و در طول تمرین نشان داده است که زمان ریکاوری بین تمرین‌های طاقت‌فرسا را افزایش می‌دهد، جایی که معمولا زمان بیشتری برای ریکاوری لازم است. با مصرف منظم BCAAs، می توانید خود را بیشتر به چالش بکشید تا بتوانید تمرینات خود را با سرعت بیشتری تکامل دهید.

برای بیشتر افراد، زمانی که به فواید BCAA فکر می کنند، معمولاً به سنتز پروتئین، زمان بهبودی و کاهش درد عضلانی فکر می شود. چیزی که به اندازه کافی در مورد آن صحبت نشده است مزایایی است که BCAA ها بر سیستم ایمنی شما دارند. به عنوان مثال، سیستم ایمنی بدن شما از موارد زیر که در BCAA ها یافت می شود سود می برد.

بی سی ای ای وی ال اصل

ویتامین سی

BCAA ENERGY حاوی 100٪ از مقدار توصیه شده روزانه ویتامین C است که نشان داده شده است که یکی از مهم ترین تقویت کننده های سیستم ایمنی بدن و برای سلامتی ضروری است. بدن شما ویتامین C را ذخیره یا تولید نمی کند، بنابراین بسیار مهم است که آن را از طریق رژیم غذایی و مکمل ها دریافت کنید.

ویتامین های B

کمپلکس ویتامین B BCAA ENERGY از سیستم ایمنی سالم از طریق چندین حالت عمل از جمله سطح قدرت بالای ویتامین B6 که به حمایت از تولید گلبول‌های قرمز جدید که اکسیژن را در سراسر بدن حمل می‌کنند، پشتیبانی می‌کند. B6 همچنین با حمایت از واکنش های بیوشیمیایی در سیستم ایمنی به کارکرد سیستم ایمنی کمک می کند. ویتامین B12 همچنین توسط بدن برای حمایت از تولید طبیعی گلبول های قرمز، گلبول های سفید و ترمیم سلول ها استفاده می شود.

آنتی اکسیدان ها

BCAA ENERGY حاوی آنتی اکسیدان هایی از دانه های قهوه سبز، چای سبز و ویتامین C است. آنتی اکسیدان ها مولکول هایی هستند که با دفاع از سیستم ایمنی بدن در برابر رادیکال های آزاد، که مولکول هایی در بدن شما هستند که می توانند استرس اکسیداتیو ایجاد کرده و به DNA، پروتئین ها آسیب وارد کنند، از سیستم ایمنی حمایت کرده و از آن محافظت می کنند. و بافت های چربی در بدن که می توانند بر سیستم ایمنی تاثیر منفی بگذارند.

آمینو اسیدهای زنجیرهای منشعب شده

BCAA ها همچنین می توانند توسط سلول های ایمنی در روده به عنوان منبع سوخت مورد استفاده قرار گیرند، که به سیستم ایمنی اجازه می دهد تا خود را به طور موثرتری بازسازی کند تا از یک سیستم ایمنی سالم حمایت کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد BCAA می توانید از فروشگاه اینترنتی مکمل بدنسازی ایران ساپلیمنت در اینجا دیدن کنید.

منبع

میزان مصرف وی
نوشته قبلی

چه مقدار پروتئین لازمه مصرف کنیم؟

نوشته بعدی

فواید ال کارنیتین در بدن

فواید ال کارنیتین در بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به مشاوره دارید؟ تماس بگیرید

همکاران ما در مرکز مشاوره ایران ساپلیمنت  24 ساعته پاسخگوی سوالات شما هستند.

فروشگاه اینترنتی مکمل های بدنسازی ایران ساپلیمنت

ایران ساپلیمنت وارد کننده مکمل های ورزشی و تجهیزات ورزشی از بهترین برند های جهانی 

تمام حقوق این سایت تعلق به شرکت باتاب رسام پارس تغذیه میباشد.طراحی شده توسط  دیجیتارگتینگ.

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید