به ایران ساپلیمنت خوش اومدین

هر آنچه درباره پروتئین نیتروتک ماسل تک باید بدانید

خانه » بلاگ ایران ساپ » هر آنچه درباره پروتئین نیتروتک ماسل تک باید بدانید
وی نیتروتک ماسل تک

آیا به دنبال یک پودر پروتئین با کیفیت بالا هستید که به شما کمک کند ؟ اگر چنین است،نیتروتک ماسل تک همان چیزی باشد که شما نیاز دارید.

در این پست وبلاگ فروشگاه مکمل ایران ساپ، همه چیزهایی را که باید در مورد این برند ماسلتک بدانید، از جمله اینکه چیست و چگونه کار می کند، به شما خواهیم گفت.

ما همچنین در مورد مزایا و معایب استفاده از پروتئین آب پنیر ماسل تک صحبت خواهیم کرد، بنابراین شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا برای شما مناسب است یا خیر. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید!

آیا باید به این برند ماسل تک اعتماد کنم؟

ماسلتک بیش از 20 سال است که در صنعت مکمل ها فعالیت می کند. آنها چندین محصول را در بازار هند عرضه کرده اند که به طور مداوم از برندهای پیشرو بهتر عمل کرده اند و نیتروتک ماسل تک یکی از آنهاست. محصولات آنها در بیش از 140 کشور توزیع می شود و آنها یکی از شناخته شده ترین برندها در ایالات متحده هستند.

قیمت وی نیتروتک ماسل تکپیشنهاد میکینم مطالعه کنید:1۴ ترفند آسان برای اطمینان از اصل یا تقلبی بودن پروتئین ماسل تک

نیتروتک ماسل تک چه ویژگی خاصی دارد؟

نیتروتک ماسل تک 30 گرم پپتید و ایزوله پروتئین برتر آب پنیر را همراه با فرمول کاهش چربی اثبات شده ارائه می دهد. این نه تنها به شما کمک می کند تا ماهیچه های بدون چربی بسازید، بلکه با شکستن رسوبات چربی، از رژیم کاهش چربی شما نیز حمایت می کند.

وی نیتروتک ماسل تک با حذف نیاز به مصرف جداگانه مکمل های کاهش چربی، راحتی را فراهم می کند. به سرعت هضم می شود و بهبود را تسریع می کند.

چرا باید نیتروتک ماسل تچ را انتخاب کنم؟

• 30 گرم پروتئین آب پنیر با جذب سریع برای دستیابی سریعتر.
• فرمول کاهش چربی از نظر علمی اثبات شده برای خلاص شدن از شر چربی های سرسخت.
• طعم لذیذی که باعث می شود هوس بیشتری داشته باشید.

چه چیزی نیتروتک ماسل تک را تا این حد موثر می کند؟

وی ماسل تک نیتروتک از مخلوط ایزوله و پپتید برای افزایش سود و بازیابی بهتر استفاده می کند. همچنین دوستدار روده است زیرا باعث مشکلات گوارشی نمی شود. هر وعده حاوی 30 گرم پروتئین است. ترکیب پروتئین آب پنیر حمایت از عضلات را تضمین می کند و از تجزیه عضلات جلوگیری می کند، که ممکن است به دلیل مواد کاهش دهنده چربی و تمرینات زیاد رخ دهد.

500 میلی گرم ال کارنیتین تارتارات: این به سوزاندن چربی در حین تمرین کمک می کند و از ذخیره چربی در بدن جلوگیری می کند. نوع تارتارات ال کارنیتین راحت تر جذب می شود و همین امر آن را حتی موثرتر می کند.

250 میلی گرم CLA: این به بهبود متابولیسم چربی کمک می کند و از ذخیره چربی اضافی در بدن جلوگیری می کند.

200 میلی گرم C. canephora robusta: این یک دانه قهوه ممتاز است که دارای سطح بالایی از اسید کلروژنیک (45٪) است زیرا برشته نشده است. اسید کلروژنیک به کاهش وزن سالم کمک می کند.

100 میلی گرم عصاره رز هیپ: این عصاره حاوی آنتی اکسیدانی به نام تیلیروزید است که خاصیت چربی سوزی دارد. به سوزاندن چربی احشایی که به نام چربی شکم یا شکم نیز شناخته می شود، کمک می کند.

20 میلی گرم کلپ: نوعی جلبک دریایی است که سرشار از مواد معدنی حیاتی مانند ید، آهن، منیزیم، پتاسیم و کلسیم است. این به افزایش متابولیسم شما کمک می کند و باعث کاهش وزن سالم می شود.

روغن MCT: این روغن به تامین انرژی در حین تمرین و همچنین کنترل اشتها کمک می کند.

**لطفا توجه داشته باشید که در آپدیت اخیر محصول، عصاره چای سبز از لیست مواد تشکیل دهنده حذف شده است.

نیتروتک ماسل تک

برای چی استفاده کنم؟

وی ماسل تچ نیترو در مرحله کاهش یا کاهش چربی برنامه تمرینی شما بسیار مفید است. بسیاری از بدنسازان از آن برای خرد کردن چربی بدن و تا حد امکان لاغر شدن استفاده می کنند. همچنین برای مبتدیان کاملاً مناسب است و در صورت استفاده با رژیم غذایی مناسب نتایج فوق العاده ای به همراه خواهد داشت.

چه زمانی باید از آن استفاده کنم؟

اگر از 2 قاشق در روز استفاده می کنید، می توانید یک قاشق بعد از صبحانه و یک قاشق بعد از تمرین میل کنید. همچنین می توانید آن را 2 ساعت قبل از تمرین مصرف کنید تا تعادل خالص پروتئین را در بدن خود حفظ کنید. همچنین، ترکیبات چربی سوز با سوزاندن چربی در طول تمرین، انرژی را تامین می کنند. افراد مبتدی باید با 1/2 قاشق غذاخوری در روز شروع کنند و به تدریج بر اساس نیاز خود آن را افزایش دهند. لطفا از مصرف بیش از 3 قاشق غذاخوری خودداری کنید زیرا مواد چربی سوز در صورت مصرف بیش از حد ممکن است باعث مشکلات معده و هضم شوند.

قیمت وی نیتروتک ماسل تک

قیمت پروتئین وی نیتروتک ماسل تک در مقایسه با مارک های دیگر می تواند کمی گران باشد.

قیمت وی نیتروتک ماسل تک

مکمل نیتروتک ماسل تچ شریک مناسبی برای سفر کاهش چربی شما است. ممکن است قیمت آن بالاتر باشد، اما با توجه به مزایا و راحتی، قطعا ارزشش را دارد.

لطفاً توجه داشته باشید که نیتروتک ماسل تک یک فرمول میانبر برای لاغر شدن فوری نیست. این مکملی است که برای رسیدن به بهترین نتایج باید با یک سبک زندگی سالم، تغذیه مناسب و ورزش ترکیب شود.

منبع

پروتئین وی ماسلتک تقلبی
نوشته قبلی

1۴ ترفند آسان برای اطمینان از اصل یا تقلبی بودن پروتئین ماسل تک

نوشته بعدی

6 ترفند آسان برای پیدا کردن پروتئین وی ایزوله دایماتیز فیک از اصل

وی دایماتیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نیاز به مشاوره دارید؟ تماس بگیرید

همکاران ما در مرکز مشاوره ایران ساپلیمنت  24 ساعته پاسخگوی سوالات شما هستند.

فروشگاه اینترنتی مکمل های بدنسازی ایران ساپلیمنت

ایران ساپلیمنت وارد کننده مکمل های ورزشی و تجهیزات ورزشی از بهترین برند های جهانی 

تمام حقوق این سایت تعلق به شرکت باتاب رسام پارس تغذیه میباشد.طراحی شده توسط  دیجیتارگتینگ.

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید